Една година по тешката серија од урагани во САД, најголем осигурител во Европа, „Allianz“ повторно успева да заработи многу повеќе пари во текот на летото. Чистата добивка во третиот квартал изнесува 1,9 милијарди евра, речиси четвртина повеќе од пред една година. Оперативната добивка се зголеми за нешто повеќе од една петтина на речиси 3 милијарди евра, објави „Ројтерс“.
На овој начин „Allianz“ ги надмина очекувањата на аналитичарите, кои прогнозираа помало зголемување. Извршниот директор на компанијата, Оливер Бете смета дека групата е на пат кон целта да постигне оперативен профит од меѓу 10,6 милијарди до 11,6 милијарди евра во оваа година, како што беше планирано.
Главниот финансиски директор Џулио Терзариол изјави во текот на летото дека се надева компанијата да успее да влезе во горната половина на целниот опсег. Сепак, оваа проценка не беше повторена од „Allianz“.
„Во првите девет месеци „Allianz“ постигна многу добри резултати во сите деловни единици, што придонесе за значително зголемување на продуктивноста“, рече Бете. Така на пример е подобрен и комбинираниот сооднос кај осигурувањето за имот и несреќи до 94,0% од 95, 4%, со што е постигнато целното ниво. Најголемата поделба на „Allianz“ што пред една година беше погодена од серијата природни катастрофи, ја подобри оперативната добивка за 45% во третиот квартал.
Фондовите за управување со средства „Pimco“ и „Allianz Global Investors“ управувале со повеќе од 2.000 милијарди евра на крајот на септември и покрај нестабилните берзи – скоро три четвртини од нив за клиенти. Во третиот квартал делот привлече нови средства од 15 милијарди евра, додека во текот на претходните три месеци клиентите преземале 9 милијарди евра. Зголемувањето на средствата и зголемувањето на провизии при успешни трансакции, претежно во германската компанија „Allianz GI“, ја зголемија оперативната добивка на дивизијата со 11%.
Оперативната добивка во секторите за живот и здравствено осигурување малку се намали во кварталот. Вредноста на новиот бизнис е зголемен за 16%, бидејќи „Allianz“ им продадено повеќе соодветни производи во САД и поефикасно осигурување за „Живот“ во Германија. Маржата за новиот бизнис сектор порасна на 3,5% од 3,4% претходно.