Американскиот ланец на луксузни стоковни куќи „Macy’s“ ги задржа насоките за цела година непроменети, иако профитот и продажбата во вториот квартал ги надминаа очекувањата на пазарот. Сепак, компанијата очекува потрошувачките трошоци да останат под притисок.
Трговецот на мало забележа пад на побарувачката од потрошувачите со средни приходи кои го намалуваат купувањето нови алишта и чанти поради високата инфлација.
„Во услови на континуирани макроекономски притисоци и неизвесност за тоа кога тие ќе се намалат, компанијата продолжува со претпазлив пристап кон потрошувачот“, се вели во соопштението на „Macy’s“.
Компанијата го повтори своето упатство за продажба во 2023-та година во опсег од 22,8 милијарди долари до 23,2 милијарди долари и ја прилагоди годишната заработка по акција помеѓу 2,70 и 3,20 долари.
Во вториот квартал, „Macy’s“ се бореше да го исчисти вишокот залихи откако префрлувањето на стоката на пролет и почетокот на летото ја погоди побарувачката, принудувајќи го сопственикот на „Bloomingdale’s“ да ги намали своите прогнози за годишната продажба и профит во јуни.
Бруто маржата падна на 38,1% од 38,9% пред една година.
Компанијата очекува споредлива продажба на луксузниот бренд за убавина „Bluemercury“ да се зголеми за 5,8%.
„И покрај надминувањето на очекувањата за профит и продажба, извештајот на „Macy’s“ покажува дека побарувачката за несуштинските работи останува ограничена бидејќи потрошувачите издвојуваат повеќе од своите буџети за секојдневните потреби“, рече аналитичарката Рејчел Волф.
„Macy’s“ објави прилагоден нето приход од 71 милион долари, или 26 центи по акција, за кварталот до 29 јули, надминувајќи ги проценките од 13 центи.
Споредливите продажби во продавниците во сопственост и лиценцираните на „Macy’s“ паднаа за 7,3 отсто, во споредба со очекувањата за пад од 6,48 отсто, покажаа податоците на „Refinitiv“.
Матичната компанија на „Bloomingdale“ соопшти дека приходите од кредитни картички паднале на 120 милиони долари од 204 милиони долари една година порано, поради побрзото од очекуваното зголемување на стапките на деликвенција.
Акциите на компанијата, кои изгубија речиси 30% од својата вредност оваа година, паднаа за околу 1% во претпазарното тргување во средата.