Вашата порака е важна за вас, но за да им ја упатите и на другите морате да ја преформулирате и да ја оформите во различни облици. Постојат неколку совети како секого да го убедите во тоа што го сакате.
Запомнете колку „ало ефектот“ е важен и колку она што прво ќе го кажете има влијание на се потоа, како и на она што вашата публика го задржува и запомнува. Postal Psychology today објави шест техники со чија помош можете да станете многу влијателни, но и кои можат да ве заштитат од лошото влијание на другите без темата да ја ставите на сопствен суд.
1. Она што прво им го претставуваме на луѓето ја менува нивната перцепција на се што е кажано потоа. Продлабочувањето го менува слушателот. Доколку се појавите како личност со самодоверба, публиката ќе верува во се што ќе кажете до крајот.
2. На што е фокусирано нашето внимание, тоа добива примат и големо значение. Вниманието на слушателите може да се насочи на тоа што вие го сметате за важно.
3. Кога сте и психички и физички насочени (или сакате некого да насочите) на нешто, нека се води кон тоа. Од слики од саканата цел, до табели и рапореди за доаѓање до целта во мали етапи. Нека се биде насочено кон тоа.
4. Кога некого ќе го убедите дека ви е од големо значење, тој навистина има тенденција да ви биде од помош. И секогаш ќе ви излезе во пресрет.
5. Користете го „недостатокот на крај“ како заврница. Дополнителната мистерија секогаш е добра, позната техника. Многу писатели завршуваат токму тогаш кога знаат што ќе след. На тој начин си олеснуваат на себе си кога се враќаат на следната сесија пишување. Во тој случај тоа не е тајна но е нешто што ве мотивира и покренува назад кон задачата.
6. Комуникацијата е причинител. Доколку барате нешто од луѓето, како што е на пример пополнувањето на анкета, треба за возврат да им дадете нешто, мал подарок. По тој редослед е подобро, отколку да им ветите подарок откако ќе направат нешто за вас.