„McDonald’s“ ги надмина проценките на Волстрит за профит и продажба во третиот квартал благодарение на новите производи и постојаната побарувачка за поевтини хамбургери и помфрит од потрошувачите кои се борат со сѐ уште високите цени на храната.
Акциите на компанијата, која исто така ја зголеми својата готовинска дивиденда за кварталот за 10%, пораснаа за околу 2% во претпазарното тргување.
Гигантот за брза храна успеа да ги задржи своите оброци релативно подостапни по зголемувањето на индустријата минатата година, помагајќи да се спротивстави на трендот на потрошувачи погодени од инфлацијата да изберат да јадат повеќе дома и падот на посетите.
Глобалната споредлива продажба на „McDonald’s“ скокна за 8,8 отсто во кварталот до 30-ти септември, додека аналитичарите во просек очекуваа пораст од 7,36 отсто, покажаа податоците на „LSEG“. Капитализирајќи ја својата историја на подобрувања на менито, „McDonald’s“ претстави нов хамбургер во јули и ги врати пилешките „нагетс“ во менијата во септември. Двете понуди доведоа до стабилен раст на продажбата во третиот квартал, забележаа аналитичарите на „UBS“.
Додека вкупниот сообраќај во рестораните се намали во кварталот, „McDonald’s“ објави скок од 7,3 отсто во јули, покажаа податоците од „Placer.ai“.
Сообраќајот во „McDonald’s“ е ослабен во текот на следните два месеци, пад од 1,1% и 3,7%, соодветно, но останува над трендот на пошироката индустрија. Бруто маржите на рестораните се зголемија за 12% до 3,84 милијарди долари во долари, бидејќи цените на протеинските производи и зеленчукот се намалија и покрај растот на другите трошоци.
Компанијата го зголеми водството за годишна маржа на 46% од 45% претходно. Споредливите продажби во САД се зголемија за 8,1% во кварталот, надминувајќи ги проценките за зголемување од 7,4%, благодарение на повисоката просечна потрошувачка на ресторани.
Во исто време, споредливите продажби на меѓународните пазари на „McDonald’s“ се зголемија за 8,3%, надминувајќи ги претходните прогнози за раст од 8,03%. Вкупните приходи во кварталот се зголемија за 14% на 6,69 милијарди долари. Прилагодената заработка по акција достигна 3,19 долари, наспроти проценките од 3,00 долари. ()