Американската компанија за споделено патување „Lyft“ во средата објави дека е свртела 600 милиони долари во рамките на новата рунда на финансирање, водена од „Fidelity Management“, со што оценката на компанијата се удвои до 15,1 милијарди долари во рамките за помалку од една година, објави „Ројтерс“.
Кругот го прави „Fidelity“ еден од најголемите инвеститори во „Lyft“ со инвестиција од 800 милиони долари. „Lyft“, која има 35% удел на пазарот во САД, се потпира на инвеститори како „AllianceBernstein“, „Baillie Gifford“ и „KKR & Co.“.
Во мај ривалот „Uber Technologies“ изјави дека ќе направи секундарна продажба на акции за вработени и инвеститори, која ќе ја оцени компанијата на 62 милијарди долари од проценката од 48 милијарди долари, која ја доби минатата година при ваквиот потег.
„Lyft“ работи во скоро истиот број американски градови, како „Uber“, како и во Торонто, Канада.
„Uber“ работи низ целиот свет, иако се повлече од Југоисточна Азија, Русија и Кина, откако загуби милијарди долари, се натпреварувајќи се со локалните играчи.