Економија 14.09.2018 09:19

Од денеска нов дизајн за производите на млекарницата Бучен Козјак

Од денеска нов дизајн за производите на млекарницата Бучен Козјак

Една од најстарите млекарници во Македонија, со цел да се доближи уште повеќе до своите купувачи го редизајнираше корпоративниот идентитет и поголемиот дел од своите производи: јогурт, свежо млеко, кисело млеко и сурутка.

Производите со новиот изглед ќе бидат доспапни на полиците на маркетите од денеска.

„Чистиот, минималистилки и строг дизајн се одлика на зрелоста и јасната визија на млекарницата. А пак, храбрата различност што продуктите на Бучен Козјак ќе ја носат на полица преку новиот дизајн на амбалажата е одлика на врвниот квалитет и технологија на производство“, соопштуваат од компанијата.

На процесот на редизајн на Бучен Козјак им претходеше модернизација и инвестиција во технологијата на производствениот процес и контрола, кои производите ги доведоа до највискок квалитет.

„Во процесот на редизајнирање влеговме одлучно но и претпазливо, со намера да ја пренесеме јасно пораката до нашите корисници дека сме подготвени за динамиката на сегашноста и идината. Ова не е само редизајнирање на амбалажата, туку нов концепт на размислување, кој е во склад со технологијата и времето во кое делуваме, а со почит кон традицијата и вредностите“, изјави Анита Спасовска, генерална директорка на Бучен Козјак.