Живот 06.02.2024 11:43

Снеп за десет отсто го намалува бројот на вработени

Снеп за десет отсто го намалува бројот на вработени

Гигантот на социјалните мрежи Снеп, кој управува со Снепчет, објави дека планира да намали „приближно“ 10% од својот персонал. Компанијата во ноември 2023 година соопшти дека има 5.000 вработени, што укажува на тоа дека околу 500 луѓе се соочуваат со технолошки вишок, пренесува Би-Би-Си.

Тоа доаѓа еден ден пред Снеп да ги објави своите резултати за четвртиот квартал – откако пријави нето загуба од 368 милиони долари во претходниот квартал во октомври 2023 година. Снепчет објави дека овој потег „ќе ја намали хиерархијата и ќе ја промовира соработката“.

„Фокусирани сме на поддршката на нашите членови на тимот кои заминуваат и сме многу благодарни за нивната напорна работа и многу придонеси за Снеп“, изјави портпаролот за Би-Би-Си.

Според нејзиниот најнов годишен извештај, повеќе од 500 луѓе работат за фирмата во Британија. Не е јасно дали некое од намалувањата ќе се случи во таа земја.

Јасмин Енберг, главен аналитичар на социјалните медиуми во Инсајдер Интелиџенс, изјави за Би-Би-Си дека отпуштањата „не навестуваат добро за состојбата на бизнисот на Снеп“ пред нејзината најнова објава за заработка во вторник.

Таа ги посочи најновите резултати на конкурентот Мета – кои покажаа тројно зголемување на кварталната добивка од година во година, пораст на корисници, пониски трошоци и поголема продажба на реклами – како „тежок чин што треба да го следи Снеп“.

„Снеп веројатно се обидува да придобие добра волја кај инвеститорите, кои го наградија својот конкурент за мерките за намалување на трошоците и неговата континуирана мантра „направи повеќе со помалку“ во 2024 година“, рече Енберг.

Таа додаде дека приходите од рекламирање на Снеп „бавно се опоравуваат од забавувањето на дигиталните реклами“. Ова е втор бран на масовни отпуштања од компанијата за социјални медиуми, која отпушти околу 20% од своите работници во август 2022 година.

Снеп се обиде да се прошири на производи надвор од Снепчет, вклучително и експериментирање со очила за проширена реалност (ВР), наречени Спектаклс. Но, фирмата не можеше да најде масовен пазар за своите други производи и последователно затвори поделба што нудеше услуги за ВР на деловните клиенти во 2023 година.

Најновите кратења на работни места доаѓаат кога компаниите, вклучително и Мета и Гугл, се борат со тоа како да ги балансираат мерките за намалување на трошоците со потребата да останат конкурентни.

Според Лејофс, кој ги следи загубите на работни места во технолошкиот сектор, имало повеќе од 232.000 скратени работни места во индустријата во 2023 година.

()