„Spotify Technology SA“ ќе воведе нов, поскап премиум план за своите најжестоки корисници подоцна оваа година, според внатрешен извор цитиран од „Bloomberg“. На корисниците ќе им се наплаќа најмалку 5 долари повеќе месечно за пристап до подобар звук и нови алатки за креирање и управување со плејлисти.
„Spotify“ ќе ја позиционира оваа нова опција а додаток за постоечките клиенти. Ова значи дека повеќето корисници ќе останат на нивните тековни планови, но оние кои ќе изберат да ја надградат својата услуга ќе генерираат дополнителна продажба за компанијата и нејзините деловни партнери.
Цените за новото ниво ќе се разликуваат во зависност од основниот план на секој корисник, но во просек ќе изнесуваат околу 40% премија. „Bloomberg“ веќе објави за планот во развој минатата година, кој тогаш внатрешно беше наречен „Supremium“.
Меѓу привилегиите за овие претплатници ќе биде и пристапот до „HiFi“ аудио. „Spotify ј објави својата „HiFi“ аудио функција во февруари 2021-ва година, но го одложи нејзиното објавување. Оттогаш, конкурентите како „Amazon Music“ и „Apple Music“ почнаа да нудат аудио со повисок квалитет како дел од нивните стандардни планови.
По години наплаќање на клиентите една цена за пристап до неговата услуга, без оглед на тоа колку луѓе го користат производот, „Spotify“ почна да создава повеќе опции за цени за различни типови на корисници.
Планот за новото ниво на претплата доаѓа по покачувањето на цените за корисниците на „Spotify“ ширум светот. Само минатата неела, компанијата објави дека ќе ги зголеми цените во САД за 1 долар месечно во јули, со што цената на стандардната претплата ќе достигне 11,99 долари месечно. Минатата година, шведскиот сервис за стриминг музика ја зголеми цената на претплатата од 9,99 долари на 10,99 долари месечно, откако не ја менуваше повеќе од 10 години.
За „Spotify“, премиум планот би можел да генерира стотици милиони долари дополнителен приход, кој потоа би бил споделен со носителите на музички права. Не е јасно колку луѓе би сакале да ја зголемат сметката за претплата за нови алатки за плејлита и подобар аудио звук, особено ако се земе предвид дека висококвалитетното аудио не даде огромен поттик за другите услуги.
Во спротивно, претплатниците на новиот план исто така ќе можат веднаш да генерираат сопствени листи за репродукција за одредени активности, датуми и периоди од годината. Плејлистите ќе учат и ќе се прилагодуваат на секој корисник врз основа на неговото однесување, открил и анонимниот извор.