Mercedes-Benz прави двостран пристап за да го одвои својот дел од премиум пазарот на извршни салони. Со својот EQE што ја покрива целосно електричната страна, што ја остава E-Class да се грижи за бизнисот со мотори со согорување, така што целосно новата генерација – W214 ако сте во шифрите на моделите на Mercedes – ќе доаѓа со благи и приклучок во хибридни опции со бензински и дизел мотори. Стилот е модерен, ентериерот е луксузен, а погонот изобилува со префинетост, доколку го изберете вистинскиот мотор. Овде го разгледуваме E 300 e, plug-in хибрид на бензин.
Со оглед на тоа што Е-класата е таков основен модел за Mercedes, неговиот дизајн останува малку конзервативен и продолжува да ја носи улогата на помлад брат или сестра на врвната S-класа. Е-класата не се промени многу во големината, но добива благо зголемување на меѓуоскиното растојание во корист на оние што седат во задниот дел.
Предниот дел на новата E-Class е стилизиран на таков начин што создава мост помеѓу автомобилите со мотори со согорување и електричните модели EQ како што е EQE. Типичната решетка на Мерцедес доаѓа во два стила, со современ изглед – што се користи за автомобилите AMG Line – со една лента зад амблемот на компанијата. Класичната решетка се враќа на трите близнаци и го користи исправениот амблем на логото на врвот на хаубата. Моделите со оваа опција за решетка добиваат и хромирана осветленост околу прозорците и долж основата на вратите, додека овие детали се сјајно црни кај автомобилите AMG Line.
Инженерите и дизајнерите се обидоа да ја направат E-Class што е можно поаеродинамична за да ја максимизираат ефикасноста. Деталите го вклучуваат стандардното поставување на рачки на вратите кои електрично се повлекуваат за да седат на исто ниво со каросеријата кога автомобилот е заклучен или вози. Тркалата се исто така оптимизирани за да изгледаат привлечно додека го намалуваат отпорот, а достапни се и plug-in хибридни автомобили со легури до дијаметар од 20 инчи.
Најочигледната сличност со S-Class ја гледате од поглед на задната страна. Таму е поочигледен дизајнот наназад на кабината, а обвиткуваните задни светла ги покажуваат неговите кривини. Тие задни светла носат дизајни со две ѕвезди од двете страни за да го потсетат секој кој е зад во сообраќајот – особено ноќе – дека автомобилот напред е Мерцедес.
Извонредната карактеристика на новата Е-класа внатрешност е опционалниот „Суперекран“. Слично на хиперекранот со три дисплеј што е достапен во Mercedes EQS и EQE, ова поставува голем централен екран на допир и малку помал секундарен дисплеј за патникот на предното седиште зад едно парче стакло. Сигурно испорачува wow фактор, особено ако претходно не сте биле во таков модерен автомобил. Најновиот инфозабавен систем MBUX обезбедува поинтуитивно искуство од претходно. Кога никој не е на предното седиште, вториот екран статички прикажува слика од автомобилот, како скринсејвер. Ако E-Class се нарача без суперекран, таа има голем централен дисплеј, но има внатрешен панел наместо дополнителниот екран. Возачот добива посебен дигитален дисплеј на инструменти кој може да се конфигурира на неколку начини.
Електричното прилагодување на седиштата е преку вообичаената разводна плоча на вратата. Не е тешко да се најде удобна положба за седење, благодарение на достапноста на приспособливоста. Уште подобро се задните седишта, барем надворешните; овие обезбедуваат дарежлива просторија и удобност. Просторот за нозете е повеќе од соодветен, како и просторот за главата и лактите делумно поради малото продолжување на меѓуоскиното растојание.
Приклучните хибриди не го прават компромисот за просторот за патници одзади, но добиваат помал капацитет за товар во багажникот, со големина од 370 литри наспроти 540 литри за моделите што не се приклучени. За среќа, сега има рамен под за оптоварување, за разлика од неговиот претходник, кој имаше изразен и незгодно обликуван чекор поради поставувањето на високонапонската хибридна батерија под него.
Официјално, хибридната батерија од 25,4 kWh може да обезбеди дури 115 километри електрично возење, а E 300 e секогаш ќе го започнува своето патување користејќи електрична енергија во својата хибридна поставка. Возачот може да избере целосно електричен режим што ја користи батеријата само додека не го потроши нејзиното полнење. Електричниот мотор со моќност од 95 kW (129 КС), исто така, произведува вртежен момент од 440 Nm, така што возењето со електрична енергија никогаш не го остава автомобилот да се чувствува оптоварен или недостаток на перформанси. Дури и во хибридното поставување, тој ќе остане во својот тивок електричен режим што е можно почесто, буди 2,0-литарскиот бензинец само ако педалата за гас е цврсто притисната на подот. Брзите претекнувања се смирувачки ако го направите тоа.
Звукот од бензинскиот мотор со четири цилиндри нема да ви го забрза пулсот како што е моќниот 6 или V8 во линија, но погонската спрега ги прави своите најдобри перформанси користејќи ги двата мотора кога комбинираните максимални моќи се 312 КС и 550 Nm.
Моќта оди на задните тркала стандардно, а деветстепениот автоматски менувач е мазен колку што сакате, најчесто менувајќи ги брзините незабележливо. Достапен е и 4Matic менувач со погон на сите тркала, иако тој доаѓа со малку пократок опсег на електрично возење, но само за неколку километри.
Возењето во електричен режим совршено го истакнува квалитетот на градбата на внатрешноста на E-Class додека патувате во речиси тишина. Направена е многу работа за прилагодување на аеродинамиката и аероакустиката, така што областите како што се облогите на лакот на тркалата, заптивките на вратите и шуплините низ структурата се подобрени, покриени или пополнети за да се спречи каков било несакан звук да навлезе во кабината, и тоа се покажува.
Опционалната воздушна суспензија Airmatic додава уште еден слој на луксуз и префинетост на E-Class. Низ свиоците нема ништо забележливо за жалење на телото, а квалитетот на апсорпцијата на испакнатините е на ниво кое одговара со имиџот на брендот. Овој автомобил е повешт во правењето топење на подолги растојанија отколку да ги брка врвовите. Управувањето не дава детални нивоа на повратни информации, но опционалното управување на задните тркала е неверојатно корисно во потесните рамки. Ветерот и бучавата од патот исто така предизвикуваат малку поплаки. Ако сте доволно среќни да патувате позади, ќе пристигнете чувствувајќи се опуштено и освежено.
Мерцедес ја помести границата нагоре за оваа најнова генерација на Е-класа, со кабина која ги задржува сите нејзини класични карактеристики и нивоа на префинетост при движење што го потврдува нејзиниот луксузен статус. Додека даночните придобивки за купување на plug-in хибриди исчезнаа, потенцијалот за намалување на работните трошоци и локалните емисии е поголем со овој најнов погонски склоп, а само продолжениот електричен опсег е многу покорисен. Но, збирот на неговите делови го прави E 300 e толку привлечен и ја намали разликата помеѓу него и побогатата S-класа како никогаш досега.