Патувањата по пандемијата можеби завршија во многу земји, но желбата да се качат во авион не се намалува кај патниците од Индија.
Според неодамнешниот извештај на „Booking.com“ и „McKinsey“, до 2030-та година, Индијците може да бидат четврти најголеми трошачи на патувања во светот.
Сепак, излезните патувања сочинуваа само околу 1% од целото патување преземено од Индијците минатата година.
Ова се очекува да продолжи до 2030-та година, се вели во извештајот цитиран од „CNBC“.
Врз основа на очекувањата на извештајот дека во 2030-та година ќе бидат направени 5 милијарди патувања, 1% од појдовните патувања ќе изнесуваат 50 милиони патувања.
Според истражувањето, за 2019-та година, САД, Кина и Германија се првите три светски потрошувачи на патувања, а Индија е на шестото место.
Трошоците за патување и туризам се очекува да достигнат 410 милијарди долари до 2030-та година, што е за повеќе од 170 отсто повеќе од 150 милијарди долари во 2019 година, покажува извештајот.
Индиската потрошувачка на домаќинствата по глава на жител ќе се зголеми и може да ги надмине другите азиски економии во развој, како што се Индонезија, Филипини и Тајланд. Околу 13 милиони домаќинства се очекува да имаат распределба на приход од 35.000 американски долари, што е скок од само 2 милиони во 2020-та година, според истражувањето.
Повеќе од 200 милијарди долари се потрошени за подобрување на транспортниот сектор во Индија во изминатата деценија, а бројот на аеродроми во земјата е двојно зголемен од 2014-та година, според „Booking.com“ и „McKinsey“.
За да се подготват за зголемениот апетит за патување, индиските авиокомпании нарачале над 1.000 единици авиони, со што вкупниот број ќе достигне помеѓу 1.500 и 1.700 единици до 2030-та година, се вели во извештајот.
Индискиот национален авиопревозник „Air India“ купи 470 авиони „Airbus“ и „Boeing“ во јуни како дел од својата програма за проширување на флотата вредна 70 милијарди долари.
Истражувањето покажува дека и покрај зголемувањето на куповната моќ, Индијците сѐ уште претпочитаат да патуваат дома. Освен големите градови како Делхи и Мумбаи, Варанаси, Коимбаторе и Кочи стануваат популарни дестинации.
„Се очекува промена во индиската пирамида на приходи, со 6-кратен раст на домаќинствата кои заработуваат 35.000 долари годишно до 2030-та година“, се истакнува во извештајот.
Индиските туристи претпочитаат повеќекратни кратки патувања наместо само едно или две годишно, според Џатин Кана, извршен директор на „Sarovar Portico Hotels & Resorts“, цитиран во истражувањето.
Во 2022-ра година, 29% од индиските туристи одморале повеќе од 25 дена, што е повеќе од туристите од развиените земји како Австралија (24%), Германија (23%) и САД (15%).
„Тие станаа попребирливи и експериментални во однос на тоа што сакаат од патувањето. Тие се подготвени да испробаат уникатни, автентични и потопливи искуства, често инспирирани од платформите на социјалните медиуми – каде што добиваат нови идеи и ги планираат своите патувања“, додаде експертите.