„Ermenegildo Zegna“ има за цел да ја зголеми продажбата во просек за повеќе од 10% годишно на среден рок и профитот да расте двојно побрзо откако го купи модниот бизнис на „Tom Ford“ претходно оваа година, соопшти во вторникот италијанската модна групација.
Групацијата во семејна сопственост, која дебитираше на Вол Стрит кон крајот на 2021-ва година, има за цел приспособен раст на оперативниот профит од околу 20 отсто во следните неколку години, се вели во презентацијата на инвеститорите за својата стратегија.
Покрај тоа, компанијата очекува да генерира силен вишок паричен тек, пренесува „Reuters“.
„Zegna“ ги котираше своите акции на њујоршката берза, спојувајќи се со возило за специјална намена, поддржано од италијанската компанија за приватен капитал „Investindustrial“.
„Zegna“, со седиште во северозападниот италијански регион Пиемонт и познат по своите костуми нарачана, ја презеде контролата врз модниот бизнис на „Tom Ford“ како дел од стекнувањето на брендот од страна на „Estée Lauder“ на почетокот на 2023-та година. ()