Социјалните медиуми станаа составен дел од нашиот секојдневен живот, со околу 59,9% од светската популација, или 4,8 милијарди луѓе, на социјалните мрежи ширум светот. Меѓутоа, со намалувањето на распонот на вниманието, луѓето обично користат мешавина од околу 6-7 социјални мрежи и поминуваат во просек по 2 часа и 24 минути на нив.
Сепак, времето што корисниците го поминуваат на овие апликации за социјални медиуми може драматично да варира, што може да влијае на овие технолошки гиганти. На пример, твитот на американската медиумска личност Кајли Џенер во 2018 година со кој се прашува дали некој сè уште користи Snapchat резултираше со бришење на околу 1 милијарда долари од вреднувањето на компанијата.
Слично на тоа, Мета го започна својот одговор на загатката Твитер (тогаш X) во јули со лансирањето на својата апликација Threads, чија цел е да стане „јавен плоштад за заедниците“. Додека ривалот на Мета X беше тема на разговор во првите денови, станувајќи единствениот сервис кој достигна 100 милиони корисници за само 5 дена, трката од соништата на дебитантот наскоро заврши, со 80% од неговите дневни активни корисници кои се намалија до август, според на податоците од центрите за податоци TRG.
За да се разбере оваа загатка, TRG Datacentres со седиште во САД ги презеде 9-те најпопуларни социјални мрежи во светот и анализираше колку пати фразата „како да се избрише (мојата)…….сметка“ била пребарувана во последните 12 месеци за да се идентификуваат социјалните медиуми. компании кои ја изгубиле наклонетоста кај корисниците.
Според податоците од TRG Datacentres, Instagram била најбараната апликација за социјални медиуми што била избришана, со над 1 милион пребарувања за „како да ја избришам (мојата) сметка на Инстаграм“ месечно во 2023 година, што е еднакво на околу 12.500 пребарувања на 1 00.000 луѓе на глобално ниво.
Студијата покажува дека порастот на реклами и промоции на брендови на Инстаграм од страна на влијателите може да бидат фактори кои придонесуваат за опаѓачкиот интерес на корисниците.
Авторите на најновата студија имаа остро предупредување за Instagram, истакнувајќи: „И покрај ова, апликацијата сè уште може да се пофали со 2 милијарди корисници ширум светот. Меѓутоа, ако милион луѓе продолжат да бараат бришење на нивните сметки секој месец, балонот „Инстаграм може да пукне“ и потенцијално да го промени својот пејзаж во рок од една година“.
Авторите на најновата студија имаа остро предупредување за Instagram, истакнувајќи: „И покрај ова, апликацијата сè уште може да се пофали со 2 милијарди корисници ширум светот. Меѓутоа, ако милион луѓе продолжат да бараат бришење на нивните сметки секој месец, балонот „Instagrammable“ може да пукне и да го промени пејзажот во рок од една година“.
Snapchat, омилената апликација за социјални медиуми меѓу Gen-Z, беше втора на листата со околу 1.30.000 луѓе кои сакаат да ја избришат нивната сметка на Snapchat, што е еднакво на околу 1.600 пребарувања на 1.00.000 луѓе на глобално ниво. Snapchat, првпат беше лансиран во 2011 година. И иако ова е значително помалку од Instagram, сепак е голем дел од нивните 750 милиони корисници. ()