Харли-Дејвидсон во понеделникот рече дека ќе го премести производството на мотоцикли испратени до Европската унија од САД до своите меѓународни капацитети и предвидува дека одмаздничките тарифи на трговскиот блок ќе ја чинат компанијата од 90 до 100 милиони долари годишно.
Промената во производството е ненамерна последица на администрацијата на американскиот претседател Доналд Трамп, наметнувајќи тарифи за европскиот челик и алуминиум на почетокот од овој месец, потег дизајниран да ги заштити работните места во САД.
Како одговор на тарифите на САД, Европската унија започна со наплата на увозни давачки од 25% на голем број американски производи, вклучувајќи и големи мотоцикли како Харли на 22 јуни.
Во регуларното поднесување во понеделникот, компанијата Милвоки, Висконсин, соопшти дека овие одмазднички давачки ќе резултираат со поединечни трошоци за околу 2.200 американски долари по просечен мотоцикл изведен од САД во Европската унија, но нема да ги зголеми цените на мало или големопродажба за неговите дилери за покривање на трошоците за тарифите.
Компанијата очекува тарифите да резултираат со поединечни трошоци од 30 до 45 милиони долари до крајот на 2018 година, се вели во соопштението.
“Харли-Дејвидсон верува дека огромниот пораст на трошоците, ако биде пренесен на своите дилери и клиенти на мало, ќе има непосредно и долготрајно штетно влијание врз својот бизнис во регионот”, рече компанијата.
Борбата за надминување на падот во побарувачката на САД, Харли има за цел да ја зголеми продажбата на своите мотоцикли во странство до 505 од вкупниот годишен волумен од околу 43% во моментов.
Во јануари компанијата објави затворање на фабрика во Канзас Сити, Мисури, како дел од планот за консолидација, откако нејзините пратки на мотоцити паднаа на најниско ниво за шест години.
Во 2017 година, Харли продаде скоро 40.000 нови мотоцикли во Европа, кои учествуваа со повеќе од 16% од продажбата на компанијата минатата година.