Според Форбс, Топ 100 највредните брендови во светот вредат неверојатни 2,15 трилиони долари.
Додека бројката е импресивна, рангирањето на светските брендови може да биде поделено на други начини кои исто така се доста интригантни. Да ги погледнеме брендовите по индивидуална вредност на брендот, како и сортирани од релевантната индустрија.
Денешниот инфографик доаѓа од HowMuch.net и ги прикажува 100-те највредни брендови во светот, според неодамнешните рангирања на Форбс.
Еве ги брендовите со најценета вредност, заедно со нивната едногодишна промена на раст и пад и на која индустриска гранка припаѓаат:
“Apple” останува највредниот бренд во светот со 182,8 милијарди долари, но има и четири други технолошки компании кои се зад петиците на производителот на iPhone – и секоја од нив ја зголемува вредноста на брендот со брзо темпо.
Google (+ 30%), Microsoft (+ 21%), Facebook (+ 29%) и Amazon (31%) растат со двоцифрени бројки. Во овој момент, секоја од нив ја прескокнаа Coca-Cola, највисоко рангираниот нетехнолошки бренд во Топ 10 со 57,3 милијарди долари.
Гореспоменатите првите пет брендови се фокусирани на технологијата, но важно е да се признае дека ова е исто така дел од многу поширок тренд.
Во текот на последната деценија, технолошките брендови се здобија со поголемо значење на потрошувачите правејки ја индустријата доминантна како квантитативно(20%), така и во вкупната вредност на брендот (41%) според листата на Forbes 100 Most Valuable Brand.