Актуелно 28.06.2018 15:10

Топ 100 највредни брендови во светот за 2018

Топ 100 највредни брендови во светот за 2018

Според Форбс, Топ 100 највредните брендови во светот вредат неверојатни 2,15 трилиони долари.

Додека бројката е импресивна, рангирањето на светските брендови може да биде поделено на други начини кои исто така се доста интригантни. Да ги погледнеме брендовите по индивидуална вредност на брендот, како и сортирани од релевантната индустрија.

Денешниот инфографик доаѓа од HowMuch.net и ги прикажува 100-те највредни брендови во светот, според неодамнешните рангирања на Форбс.

Еве ги брендовите со најценета вредност, заедно со нивната едногодишна промена на раст и пад и на која индустриска гранка припаѓаат:

“Apple” останува највредниот бренд во светот со 182,8 милијарди долари, но има и четири други технолошки компании кои се зад петиците на производителот на iPhone – и секоја од нив ја зголемува вредноста на брендот со брзо темпо.

Google (+ 30%), Microsoft (+ 21%), Facebook (+ 29%) и Amazon (31%) растат со двоцифрени бројки. Во овој момент, секоја од нив ја прескокнаа Coca-Cola, највисоко рангираниот нетехнолошки бренд во Топ 10 со 57,3 милијарди долари.

Гореспоменатите првите пет брендови се фокусирани на технологијата, но важно е да се признае дека ова е исто така дел од многу поширок тренд.

Во текот на последната деценија, технолошките брендови се здобија со поголемо значење на потрошувачите правејки ја индустријата доминантна како квантитативно(20%), така и во вкупната вредност на брендот (41%) според листата на Forbes 100 Most Valuable Brand.