Новогодишните празничи полека доаѓаат, а вие се обидувате да одберете подарок за Вашиот близок,шефот или некој Ваш соработник. Сакате да го направите тоа лично, но во исто време, сакате да се задржите професионално. Одговорот е едноставен. Дајте им книга. Веројатно знаете нешто за нивните интереси. И дури и ако не, секоја книга која ќе ги направи нив или вашата компанија поуспешни ќе се смета за соодветна – особено ако ја напишете со лична порака.
Форбс ги издвои најдобрите деловни книги за оваа година:
- Never Lose a Customer Again: Turn Any Sale into Lifelong Loyalty in 100 Days – Joey Coleman
- Subscribed: Why the Subscription Model Will Be Your Company’s Future – and What to Do About It – Tien Tzu
- Would You Do That to Your Mother?: The “Make Mom Proud” Standard for How to Treat Your Customers – Jeanne Bliss
- Talk Triggers: The Complete Guide to Creating Customers with Word of Mouth – Jay Baer and Daniel Lemin
- Iconic: How Organizations and Leaders Attain, Sustain, and Regain the Ultimate Level of Distinction – Scott McKain
- It’s All About CEX: The Essential Guide to Customer and Employee Experience by Jason Bradshaw
- Crisis Ready – Melissa Agnes
- Growth IQ: Get Smarter about the Choices that Will Make or Break Your Business –Tiffani Bova
- Crave: You Can Enhance Employee Motivation in Ten Minutes by Friday – Gregg Lederman
- Legacy in The Making: Building a Long-Term Brand to Stand Out in a Short-Term World – Mark Miller and Lucas Conley