Според новите студии на некои школи за комуникации речиси 60% од американските банкарски клиенти би размислиле да ги пренесат своите пари на сметки кои ги нудат познатите компании, како што се интернет продавниците, пребарувачите или продавниците со големи кошнички и покрај тоа што овие компании немаат искуство со финансиски услуги.
“Силно веруваме дека банкарството е следната индустрија што ќе биде целосно нарушена со дигитални промени”, рече Џефри Кол, директор на центарот. “Нашето истражување покажува дека клиентите се далеку понапред од банките во гледањето на интернет и апликациите како нивни преферирани банкарски методи„ – додаде Кол. “Банките се лошо подготвени за големите промени што ќе ги донесат од влезот на Амазон, Гугл и нови Fintech компании во нивните бизниси”.
Според овие студии доколку нивните депозити ги имаат истите гаранации како и традиционалните банки, Американците како можни финансиски партнери ги наведуваат Amazon, Google и Walmart.