За разлика од други слични листи, списанието не ги зема во предвид капитализацијата на компанијата, бидејќи тоа е прилично далеку од реалната вредност на брендот. Затоа, на пример, овој рејтинг не го содржи името на Tesla. Исто така, нема компании кои не се присутни на пазарот во САД.
Пресметките ги земаат во предвид продажбите за последните три години, како и профитот наспроти количината на произведени стоки или услуги.
Од оваа листа, ги извадивме автомобилските компании кои се во „Forbes Top 100“. Најскапата автомобилска марка продолжува да биде Toyota, а нејзината вредност според „Forbes“ е 44,7 милијарди долари.
Во општата класификација, компанијата го зазема деветтото место. Од 12-те авто концерни во Топ 100 само Hyundai запишува пад од 2% на својата вредност, додека најголем раст има Mercedes-Benz – 18%. Брендот е втор со проценка од 34,4 милијарди долари, по што следи BMW со 31,4 милијарди долари (+ 9%).
Останатите во листата се: Honda со 25,5 милијарди долари (+ 6%), Audi со 14,8 милијарди. (+ 5%), Ford со 14,1 милијарди. (+3), Chevrolet со 11,5 милијарди . (+ 11%), Porsche со 11 милијарди. (+ 14%), Lexus со 9,5 милијарди. (+ 4%), Nissan со 9,4 милијарди. (+ 5%), Hyundai со 8,7 милијарди (-2%) и Volkswagen за 7,9% (+ 16%).
Генералниот победник во рангирањето е Apple, која е проценета на 182,8 милијарди долари. Следни се ИТ гигантите Google и Microsoft, а топ 5 ги комплетираат Facebook и Amazon.