Актуелно,Банкарство 26.07.2018 13:42

Како банките можат да го подобрат користењето на социјалните мрежи?

Како банките можат да го подобрат користењето на социјалните мрежи?

Три од четири банкари велат дека општествените медиуми се важни, но многу финансиски институции сега учат како да ги користат мрежи правилно.

Често се објавувата содржини на Фејсбук, Instagram и Твитер, без примена на вистинска стратегија. Еве како може да се добие повеќе со користење на овие платформи.

 

“Финансиските институции може лесно да се откажат од социјалните мрежи и да ги гледаат како загуба на време”, објаснува Лук Нарајан, извршен директор на Unimetric, пренесува The Financial Brand. “Но има многу начини на кои можете да ги користите социјалните медиуми за да започнете интеракција со потрошувачите, лојалност на брендот и продажба.”

Еве десет совети кои ќе ви помогнат да добиете повеќе корист од активностите на социјалните медиуми на вашата финансиска институција.

1. Визуелизирајте

HubSpot откри дека визуелната содржина ќе биде 40% повеќе од сите други содржини на социјалните медиуми. Твитови со слики добиваат 18% повеќе кликови, 89% повеќе лајкови и 150% повеќе ретвитови, вели Буфер.

Банката на Америка прави добар бизнис со визуелен преглед на Instagram, вели Нарајан. “Тие им даваат предност на визуелната содржина, затоа што платформата природно бара”, објаснува Нарајан. “Наместо да повторуваат содржини од нивната страница на Фејсбук, тие се прилагодени на содржините што одговара на барањата на публиката. Тие направија одличен бизнис со Instagramom, а нивната страница конкурирала со било кој “забавен” потрошувачки бренд. ”

Клучен успех е да одвоиме време да го прочитаме текстот. Ако сакате да превземате или повторно објавувате содржини од други канали, добра идеја би била да го конвертирате содржината во кратко видео.

2. Кажувајте лични приказни

Личните приказни се ретко досадни. “Кога ќе слушнете за борбата со која се соочува мала компанија и предизвиците кои ги преовладуваат, а кои честопати имаат огромни финансиски импликации, тоа неверојатно привлекува внимание,” објаснува Pankonin, Social Assurance CEO. “Кога ги споделуваме ставовите за живот, заедници и мали претпријатија што се менуваат, тоа е возбудливо”.

3. Не се труди премногу очигледно

“Најголемиот дел од банките се чини дека премногу се трудат за општествени медиуми”, вели Тим Паннел, претседател и извршен директор на Financial Marketing Solutions. “Тие се однесуваат како родители кои се обидуваат да го користат” кул “јазикот на тинејџерките, што всушност одбива многу  корисници.”

Наместо тоа, станете реални.

“Што повеќе реални може да бидете во социјалните медиуми, подобра е вашата врска со потрошувачите,” вели Паннел. “Престанете да се фокусирате толку многу на производи и да се грижите за конкретна врска со потрошувачите.”

4. Фокусирајте се на микро-момент

Микро-моменти се моменти кога купувачот го исклучува уредот – најчесто телефонот – да преземат акција за нешто што се случува во сегашниот момент.

Микро-моменти се поделени во четири категории:

Сакам да знам
Сакам да одам
Сакам да купам
Сакам да направам

Овие чекори се предизвикани со моментално намерно и непосредно. Ако можете да дојдете до потрошувачот во текот на микро-моментот, ќе зголемите веројатноста дека ќе го купите вашиот производ.

5. Престанете да зборувате, слушајте!

Банките често не ја слушаат своја публика. Сослушувањето на публиката преку Твитер и Фејсбук нуди скапоцен увид во она што корисниците размислуваат. Проследете ги коментарите и она што публиката најмногу ги лајкува, за да видите што е тоа во тренд и да оцените став кон вашиот бренд.

Не плашете се од негативни повратни информации, но користете го за да го подобрите искуството на клиентот.

6. Пробајте да ја пренасочите јавноста

Целта треба да биде насочување на пошироката публика преку социјалните медиуми на вашиот веб-сајт, каде што можат да добијат сите корисни информации.

7. Понудете ги квизовите и натпреварите

Рамирез препорачува барање забавни, интерактивни начини за поврзување со потрошувачите на социјалните медиуми. Понудете на натпревари, квизове и посебни награди за лајкови. На пример, кредитната унија Свети Марије често објавува квизови на својата Фејсбук страница, а Деренот Валеи кредитни унија бара од своите членови да делат локални совети како својот омилен локален ресторан.

Првиот финансиски центар за финансии го користи Фејсбук за својот квиз “Каде Марк ја поминува среда”. Главата на главниот директор Марк Мохра, фотографирана насекаде во светот, се појавува на сликата. Првата личност што ја погоди добива подарок од 10 долари.

8. Рекламирајте

Органски пристап на Фејсбук е мртов. Според Unmetricu, непромовиранната содржина генерира само 90 интеракции по пошта во просек, во однос на 1.930 интеракции со промовираната содржина – 21 пати повеќе од органскиот опсег.

Ако вашата банка е Фејсбук и Инстаграм, едноставно морате да стартувате реклами. Без реклама, социјалните медиуми може да биде губење време. Потрошувачите нема да видат што правиш ако не рекламирате.

9. Завземете став

Немојте да бидете толку униформирани и да одговарате по шаблонот. Постојат многу загарантирани теми за разни општествени прашања, како што се правата на ЛГБТ лица, имиграција и сексуално вознемирување (на пример #metoo, #timesup).